3. heti kihívások

Bírod még? :) Remélem sokan részben vagy egészben, de még tartják magukat a megmérettetéshez és ’50 kilométer tudatosan’ választják meg, hogy mi kerüljön a terítékre. A következő héten sem hagyunk magatokra. Két új ösztönzővel, kihívással készültünk:

  • Tarts egy húsmentes hetet

Bevált, és tesztelt ötleteket, recepteket valósíthattok meg Kicsi Vu gasztroblogger konyhájából: kicsivu.hu

  • Állíts össze egy heti házikoszt menüt (reggeli/ebéd/vacsora). Fő jellemzője alapuljon az 50 km-es diétára, azaz 50 kilométeren belül előállított alapanyagokat és élelmiszereket tudsz felhasználni.

Ehhez segítséget nyújt: www.nosalty.hu

A receptekre és összeállításokra, egyéb ötletekre nagyon kíváncsiak vagyunk. Posztoljátok a messzelátós facebook oldalon www.facebook.com/messzelato vagy az 50 km-es diéta blogján: messzelato.hu/50km/blog

Számítunk rátok!:)

Ha még nem regisztráltál ne búsulj, csatlakozz most, és segítsd munkánkat: messzelato.hu/50km/regisztracio

This entry was posted in Blog. Bookmark the permalink.

One Response to 3. heti kihívások

  1. Ági says:

    Sziasztok,

    Én a leghúzósabb részt választottam, vagyis hogy mindent helyből eszek. Kint vagyok a Kertben, és ami megterem, azt eszem – vagy legalábbis nagy általánosságban… Igazából azért vágtam neki, hogy felmérjem, mik azok a dolgok, amiknek “elcsábulok”, amik étrendem részei, amiket eszek-iszok, és még nem tudok megtermeszteni. Minden nap írom a kezdet óta a konyha falára erősített papírra, hogy mit eszek, aláhúzva a távoli “gázos” öszetevőket…

    Nehezítő körülmény, hogy gluténmentes diétán vagyok, könnyítő, hogy vegetáriánus is… Glutén nélkül gabona szükségletemet reggeli zabkásából fedezem, ami azért jó, mert mindig más, mindig másmilyenre lehet főzni, kertben frissen szedett gyümölcsökkel – most épp málnával és barackkal, meg tavalyi málna-ribizlik lekvárral nyammm… Persze a zab nem 50 kilométeren belülről van… Ezt jó lenne megtermelni, ahogyan az őrölt len- és szezámmagot is, azt is teszek bele. Na hát egyből 3 “tiltott gyümölcs” :-)

    A legnagyobb elcsábulások a zöldtea, kávé, és jégkrém, és amikor nem itthon eszem. Amúgy a napi menü a reggeli után frissen szedett és páron zöldségek. Mai ebéd recept: 1 újhagyma, egy marék mángold és tépősali, egy közepes sárga cukkini, 4 brokkoli rózsa, 2 paradicsom – mindez frissen szedve, és párolva, kis sóval. Azt imádom ebben, hogy a friss bio zöldségeket nem is kell fűszerezni, annyira intenzív ízük van… A legbiztosabb recept, hogy teszek bele zöldet, sárgát, pirosat, lilát – minél többféle színű, annál jobb. És 10 perc alatt kész.

    Szóval sok finom falatot mindenkinek, legyen az 50 kilométeres diéta érdekes megfigyelés, ne szenvedés!

    Ági

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>